الگوریتم گوگل پنگوئن چیست

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

چرا وب سایت در گوگل رتبه نمیگیرد

یکی از چالش هایی که طراحان وبسایت و متخصصین سئو در مراحل اولیه کار با آن رو به رو هستند، عدم نمایش وب سایت در نتایج گوگل است. اما شما زمانی میتوانید راه کار های بهینه سازی را استفاده کنید که گوگل ....

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

دلایل اصلی افت رتبه وب سایت

اولین گام برای فعالیت در دنیای وب راه اندازی وب سایت است اما مهم ترین اقدام بالا بردن رتبه وب سایت نزد موتور های جستجو است.چرا که هدف از راه اندازی وب سایت برای کسب و کارها و مشاغل دیده شدن است.

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

نقش وبلاگ در سئو وب سایت

وبلاگ ها در میان مخاطبان از محبوبیت خوبی برخوردار هستند چرا که یکی از راه های برقراری ارتباط با کاربران میباشند. وبلاگ ها به عنوان سایت هایی پر بازدید نقش مهمی را در حوزه سئو ایفا میکنند. متد افزایش ترافیک به ...