آخرین الگوریتم های جست و جوی گوگل

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

جذب مخاطب از طریق محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین تاکتیک های جذب مخاطب و تبدیل آن به کاربر دائم و یا مشتری میباشد. البته تاثیر این تاکتیک مشروط به تولید محتوای با کیفیت است. تولید محتوا و انتشار عکس یا ویدئو رابطهی مستقیمی ...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

در سال های اخیر با توجه به الگوریتم های پیچیده ای که گوگل به کار گرفته است ، تمامی فعالان حوزه ی وب و دیجیتال مارکتینگ به اهمیت ویژه ای که گوگل برای تولید محتوای با کیفیت و کارامد قائل است مشرف هستند.

الگوریتم های سئو در سال 2019

الگوریتم های سئو در سال 2019

در سال 2018 تجربه کاربری و برخورد بازدیدکنندگان سایت ها، یکی از مهم ترین عوامل گوگل در سئو بود که موجب شد تا سایت هایی که از نظر رابط و تجربه کاربری ، وضعیت مناسبی نداشتند جایگاه خود را به سایت هایی که...

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم

تحقیق درباره کلمات کلیدی یکی از با ارزش ترین و مهم ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو است.شما باید بدانید که پیدا کردن کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارتان از اصلی ترین شرط های دیده شدن شما میباشد.

تاثیر گوگل پلاس در رتبه وب سایت

تاثیر گوگل پلاس در رتبه وب سایت

شبکه های اجتماعی در سال های خود تاثیر خود را حوزه وب سایت به همه فعالان این حوزه ثابت کرده اند.شبکه اجتماعی گوگل پلاس بیشترین تاثیر را بر سئو داشته و از اهمیت بیشتری برخوردار است.